wat moet ik doen, zie uitleg....

ik moet morgen 24-2-2011 naar het ziekenhuis, om 10.00 uur moet ik daar zijn met de bus is dat 2 uur reizen, ik krijg het gips eraf foto´s worden gemaakt en ik krijg te horen of ik nou als nog geopereerd moet worden, volgens moet ik om 15.00 uur naar de bedrijfsarts en dat is in mijn woonplaats, maar weer 2 uur terug reizen met de bus, een andere optie heb ik niet met het reizen want, ik heb geen rijbewijs en niemand kan me erheen rijden want ze zijn zelf aan het werk en een taxi is te duur! zou heb ik tegen mijn bazin gezegt dat ik dat niet ga redden om op tijd daar te zijn, toen zei mijn bazin dat ik er maar voor zorgde dat ik op tijd ben anders was ik ontslagen,,, help wat moet ik dan doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

je kunt mss beter even bellen met je bedrijfarts je afspraak afzeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt toch een brief of een email gekregen van de bedrijfarts voor de bevestiging?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zover ik weet mogen ze jou nooit een afspraak geven zonder bevestiging. ik zou maar even op internet de telefoonnummer van de bedrijfarts gaan zoeken onder: bedrijfarts arbo en je woonplaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. geen afpraak zonder bevestiging
2. ze kunnen jou helemaal niet ontslaan voor zoiets
3. zeg maar tegen de bedrijfarts dat je overspannen ben door je bazin
4. google: bedrijfarts arbo + je woonplaats zoeken of je werkgever bellen voor de nummer van de bedrijfarts.
5. Vakbond bellen :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel naar de secretaresse van je bazin of naar de telefoniste voor het nummer van de bedrijfsarts. Heel gewoon om een afspraak te moeten verzetten om deze reden. Ik denk dat je bazin het druk had en dat jij een beetje zeurde. Niet zeuren, de afspraak zelf verzetten en je bazin er niet mee lastig vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is neit de bedoeling dat zij zomaar gaat dreigen omdat ze druk heeft, dat ze druk heeft zoekt ze maar lekker zelf uit, zij kan en mag niemand zo met zulke redenen dreigen. dat zorgt voor overspanning.
Ik snap ook niet waarom u uw mening onderaan de antwoorden schrijft, een kleine foutje mss?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@inekevl. Beetje kort door de bocht om te "denken" dat de vragensteller "een beetje zeurde?" om vervolgens te zeggen, "Niet zeuren". Deze dame heeft duidelijk een probleem, waarbij duidelijk is dat haar baas moeilijk doet. Een antwoord geven en zeggen dat de vragensteller niet moet zeuren, vind ik geen antwoord!
Begin eens met de bedrijfsarts te bellen, en leg hem/haar het probleem voor. Ik denk dat het dan wel opgelost kan worden
anneliez
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan bel je je baas dat je het nummer van de bedrijfsarts wilt, je moet toch ook weten waar je je zou moeten melden voor die arts?
En als het zo zou zijn dat die arts naar jullie werkplek komt en je haalt de afspraak niet, dan bel je naar je werk op die tijd met de vraag of je doorverbonden kunt worden met de bedrijfsarts - die kan dan in elk geval niet onbereikbaar zijn, want dat is _jouw_ tijd.
Je afspraak afzeggen is een optie.

Toegevoegd na 44 seconden:
Of je belt even of zei een oplossing hebben. En 1 ding ik vind het wel flauw van je bazin dat ze dat zegt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Das niet zo handig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weet toch waar je naar toe moet! Je hebt vast een schriftelijke uitnodiging gehad en daar staat altijd een telefoonnummer in.
nou moe wat voor bazin is dat zeg...................je en idd bedrijfsarts ff bellen......