Waar vind je gemakkelijk weekendwerk als 16-jarige?

Ik wil graag weekendwerk doen (liever als een vakantiejob) maar ik weet echt niet waar ik nog kan vragen. Ik heb al heel wat winkels bezocht om een vakantiejob te zoeken. En erbij nog eens snel gevraagd of dat ze ook weekendwerkers nodig hebben. Maar het antwoord was tot nu toe altijd "nee". Heeft iemand tips? (Ik ben bereid vroeg op te staan, en krantenbezorger wordt momenteel niet gezocht in de buurt. En horeca is mijn ding niet.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als pizzabezorger. of bezorger bij een ander afhaal- of bezorgrestaurant. Denk aan chinees, shoarmatent e.d.
In de horeca in de keuken, in de supermarkt op zaterdag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

in een kas tomaten plukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ín de horeca worden zeker in de vakantie's veel krachten gevraagd, als serveerster, als keukenhulp of afwashulp. Probeer maar eens. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afwas hulp in de keuken van een restaurant, als je graag wat wilt verdienen moet je niet zo kieskeurig zijn, het is er warm en droog en je maakt alles schoon dus ook nog dankbaar werk, en je krijgt er geld voor, vele koks en zelfs restaurants eigenaars zijn zo begonnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt al heel wat winkels bezocht, maar heb je de bouwmarkten in de regio al geprobeerd? Die kunnen vaak wel weekend- en vakantiekrachten gebruiken.
13 jaar geleden
Ik heb 2 seizoenen bij een pretpark gewerkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Autowassen bij een garage is ook mooi op die leeftijd.. Hou zelf niet van schoonmaken. Maar je moet ergens beginnen. Verder heb ik bij een houtzagerij gewerkt en daar liepen op zaterdag jongeren 14-18 te vegen en schoon te maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de bioscoop! Pathe is volgens mij vaak opzoek naar mensen voor in de weekenden en vakanties, want dan is het natuurlijk extra druk.