Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ga zo solliciteren bij de AH, heeft er iemand nog goeie tips?

Ik ga zo soliciteren bij de AH, heeft er iemand nog goeie tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
825

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

zorg ervoor dat je er verzorgd uitziet (niet in je ouwe versleten spijkerbroek en slobbertrui)

zorg ervoor dat je netjes over komt. (niet 'huh wat' maar 'wat zegt u')

toon interesse (niet 'wat is het loon want ik spaar voor een brommer' maar 'wat zijn de huisregels' of 'waar kan ik terecht bij eventuele vragen' 'zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden')

laat merken dat je gemotiveerd bent (ik maak me graag op deze manier nuttig in mijn vrije tijd')


succes!!!
laat je nog even weten hoe het is afgelopen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Gewoon jezelf blijven, een beetje netjes gekleed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rustig blijven, beleefd zijn, niet doen alsof je denkt dat je word aangenomen, een beet afvragend kijken of je wel of niet wordt aangenomen... Dat helpt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast alle voorgaande tips is het ook verstandig om even rond te neuzen op de website naar de missie en visie van AH. Hieruit kan je opmaken wat voor persoon ze zoeken en heb je een beetje een inzicht in wat voor antwoorden ze willen horen op vragen als: Waarom zou je op die manier reageren als er dit of dit zou gebeuren? Etc.

Daarnaast kan je daarmee laten zien dat je de motivatie hebt om te werken bij AH, anders zou je die extra moeite niet nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Drie hele belangrijke dingen waar je op moet letten (die bij mij ook werkte toen ik werd aangenomen)
1blijf jezelf
2 toon interesse , en let erop dat jij voor hun ( meestal en vooral ) belangrijk bent als arbeidskracht(vooral als die albert heijn groot is , dus ga niet meteen over je loon beginnen
3 ga netjes gekleed , en kom duidelijk over en stel zelf ook eens vragen want de eerste indruk is het belangrijkste

En ook nog iets belangrijks voor als je misschien nog op school zit
Het is bijna vakantie , ga dan eens iets langer werken , een goed begin is het halve werk
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet vanaf de eerst 10 seconde je goed voorstellen en lachen. ook is het belangrijk om een goede hand te geven.

Ik hoop dat je er wat aan hebt....
Succes!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe het niet. zoek een baantje dat beter verdient
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stel jezelf voor als albert, dat werkt echt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding