zijn er databases om een groep mensen te vinden waar iedereen gebruik van kan maken?

Ik zoek een specifieke groep mensen die aan het werk willen. maar weet niet hoe ik dit moet aanpakken. Ik vroeg mij af of er een soort van database is of een instantie die je kunt raadplegen om zo'n groep mensen te vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

er zijn geen speciale database behalve die van headhunters zoals monsterboard ofzo. Maar op specifieke sites kan je wel oproepen plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn bedrijven die zich specialiseren in de verkoop van bestanden met adresgegevens van groepen met een bepaald kenmerk. Die kunnen je misschien verder helpen, maar gratis is het niet. Bij grote vacaturebanken kun je als werkgever ook adressen kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via social media kun je groepen vinden geinteresseerd in bepaalde onderwerpen. als je lid bent van zo'n groep kun ook jij een oproep doen.