Wat je bij Persgroep distributie verdient, verschilt per wijk. Bezorgwijken kunnen namelijk verschillen in grootte en sommige wijken zijn moeilijker dan de andere. Persgroep betaalt bezorgers per bezorgde krant en aanvullende een extra toeslag. Naast je reguliere maandsalaris ontvang je ook een regenpak en uiteraard dagelijks een gratis dagblad naar keuze. Volgens de informatie van Persgroep kan een bezorger van 15 jaar al gauw zo een 8 euro per uur verdienen met dagbladen bezorgen. Dat is dus meer dan iemand die vakkenvult in de supermarkt.

Naast je gewone salaris ontvang je ook een winter- of zomerbonus. Hieraan zijn echter wel enkele
voorwaarden verbonden. Zo moet je bijvoorbeeld 9 weken lang de krant iedere dag op tijd te bezorgen.