De grote merken zoals:

Unilever
Heinz
Honig
Verkade
Calvé
enz.

Maar je kunt ook in een supermarkt, bakkerij of restaurant stage lopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stage Banqueting
Geplaatst door Eden Amsterdam American Hotel op 25 januari

Het Eden Amsterdam American Hotel is een bijzonder historisch vier sterren hotel dat gevestigd is in hartje Amsterdam, op het gezellige en drukke Leidseplein. Het hotel is gebouwd in 1900 en door beroemde architecten ontworpen in de bijzondere Art Deco stijl die in de hotelkamers en het beroemde Café Americain te vinden zijn. Het American Hotel beschikt over 4 verschillende zalen, De Edcuyperszaal, de Kromhoutzaal, De Steinigeweg en de Amsterdamzaal, waarbij de eerste drie zalen te koppelen zijn. In de verschillende zalen kunnen maximaal 110 personen vergaderen en 125 personen dineren. Maar ook vergaderingen voor 10 personen vinden frequent bij ons plaats. Daarnaast kan Cafe American afgehuurd worden en vinden er diners plaats met een maximum van 230 gasten. Verder beschikken we over 5 meetingsuites. De banqueting in het hotel behelst niet een aparte afdeling, maar valt onder de F&B activiteiten van het hotel, waarbij je deel uit maakt van het team van Cafe Americain. Dit is een team van circa 40 medewerkers, waarbij 1 medewerker en jijzelf verantwoordelijk zijn voor het grootste gedeelte van onze banqueting, die plaats vindt van maandag tot en met zondag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de supermarkt en kijk welk product jou het meest aanspreekt, het meest interessant lijkt. Kijk op de verpakking wie het heeft geproduceerd en neem contact met het bedrijf op.

Staat er alleen een importeur of distributeur vermeld, ook dan gewoon even contact opnemen en vragen naar de producent (wel even uitleggen dat je op zoek bent naar een stageplek).

Een leuke stageplek is namelijk een plek waar jij interesse voor hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt er vanaf of het om een orienterende stage gaat, mocht dat zo zijn dan heb je veel keus. Gaat het om een mbo/hbo etc stage dan moet het bij een erkend leerbedrijf zijn.
Voor het mbo is dat KC handel.

Ga langs bij verschillende supermarkten in de buurt en kijk wat jij prettig vind.

Wat de een leuk vind, hoeft iemand anders niet leuk te vinden.Via je school kan je ook vragen waar er vacatures voor stageplekken zijn meestal hebben die wel contacten met bedrijven die stagiaires zoeken.

Succes!