een CAO is meestal met een vakbond afgesloten, vraag daar 's. Ik denk dat detelefoongids.nl geen eigen CAO heeft , maar onder een callcenter-CAO valt. Even googgelen, vind je 'm wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet elk bedrijf valt onder een CAO. En zeker de dienstensector is erg diffuus, zodat het erg moeilijk is om gelijkluidende arbeidsvoorwaarden af te spreken. Dus het is goed mogelijk, dat De Telefoongids B.V. niet onder de een of andere (verplicht gestelde) C.A.O. valt.
Dus wil je daar gaan werken, dat zal er waarschijnlijk een individueel arbeidscontract worden afgesloten. Loop dit heel goed na.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vermoed... de CAO voor het Uitgeefbedrijf (als er al een CAO geldt).