welke beroepen/opleidingen komen er aan te pas in de tv series zoals ncis en csi?

ik moet over een paar jaar een opleiding gaan kiezen, en de 'beroepen' die je ziet in ncis en csi enzo, spreken mij erg aan! welke beroepen zijn dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

Politieacademie
patholoog anatoom (geneeskunde+pathologie)
life science (laboratorium)
forensisch onderzoeker

Sommige hebben ook een militaire achtergrond

Toegevoegd na 1 minuut:
criminologie kan er ook bij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het probleem bij deze series is dat de hoofdrol spelers een heleboel dingen doen die in de werkelijkheid door verschillende instanties/personen gedaan wordt.
Ook hun computers doen af en toe hele rare dingen.

Het zijn leuke series, maar de realiteit is soms ver te zoeken.

Om iets te gaan doen wat er een beetje op lijkt is een politie-opleiding een goede start en dan specialiseren op bepaalde gebieden.