Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

hm.. Waarom heb je doelstelling op je CV staann als je niet weet wat er neer te zetten ;D

Je kan er opnemen wat je als carriere doel ziet. Als het over een stage gaatm danb kan je een doelstelling voor bv de komende 5 jaar opnemen. Een potentiele wwerkgever kan dan beter inschatten hoe jij in zijn team zal passen, en welk type klussen zullen 'passen'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is de doelstelling van je stage plek?
Ik mag aannemen dat je iets wilt bereiken, je zult hopenlijk al een keuze gemaakt hebben waarvoor je nu aan het studeren bent! Ik denk dat dan de doelstelling zal zijn:
"je kennis t.a.v. je beroepskeuze te verrijken en al vast enige ervaring op te doen" of heb je een andere doelstelling?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan "ik" me geheel in vinden, doelstelling hoort meer thuis in de sollicitatiebrief en niet in een CV, echter bij tal van bedrijven hanteert men voor stage plekken een voorbedrukt formulier met de meest vreemde vragen !
Op je CV zet je geen doelstelling, je motivatie komt in de brief. Je CV is alleen een overzicht van wat je al gedaan hebt aan scholing en werk
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding