Waar kan je het beste terecht als je werk zoekt? (zie uitleg)

Ik zoek geen uitzendwerk, maar direct een contract (na proeftijd uiteraard)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (5)

Er zijn heel veel online vacaturesites, waar je je CV kunt invullen. Zo krijg je op basis van je CV voor jou relevante vacatures aangeboden.
Een voorbeeld is de site van het CWI (www.werk.nl), maar er zijn ook veel commerciele sites.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.nationalevacaturebank.nl/
http://www.jobtrack.nl/
http://www.monsterboard.nl/
13 jaar geleden
Stel dat je al iets op het oog hebt, dan kan je daar natuurlijk persoonlijk naar toe gaan en vragen of er vacatures zijn.
Het geeft juist een assertieve indruk als je je zelf presenteert.
Niet geschoten is altijd mis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je inschrijven bij het CWI, Centrum Werk en Inkomen, het vroegere arbeidsbureau. Online staan ook alle vacatures van het CWI
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van advertenties in de dagbladen, de weekbladen.
Ga naar de bibliotheek, daar vind je alle bladen die er zijn op het gebied van iedere beroepsgroep, en daar staan gerichte advertenties in.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zul je op vacatures moeten reageren die stellen dat je een vast contract krijgt - ik moet zeggen, ik kom ze zelden tegen, hooguit een halfjaarcontract en daarna eventueel een vast contract.
Bij de (verder behoorlijk slechte) vacaturesite van het UWV staat er altijd bij op wat voor basis het is.