Ik ben aan het afstuderen maar heb nu een baan aangeboden gekregen, lukt dat?

Ik schrijf een scriptie en dat heeft mijn prioriteit. Nu heb ik een baan van 3 dagen aangeboden gekregen. Ik zit erg te twijfelen of ik dit moet doen. Is het teveel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Geef vooraf aan dat je met je scriptie bezig bent en dat dat prioriteit heeft, maar dat je daarnaast graag zou werken. Overleg in hoeverre ze begrip kunnen opbrengen mocht je een keer niet kunnen komen o.i.d.

Persoonlijk denk ik dat het wel moet lukken, als je zelf de verantwoordelijkheid neemt om je tijd goed in te plannen..

Probeer het gewoon, wie niet waagt, wie niet wint!

En nog gefeliciteerd met je nieuwe baan =D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gefeliciteerd! Het werk komt naar je toe!

Bereken voor jezelf hoeveel werkelijke tijd je per week aan je scriptie besteed. En hoeveel maanden ben je er nog mee bezig? Die drie werkdagen zijn bij elkaar 24 uur. Maar dan heb je alvast werk en je krijgt daardoor werkervaring. Dat geeft je straks weer een voorsprong als je ergens anders wilt gaan werken.

Zou het niet zomaar voorbij laten gaan...