mag je 2/3/4 kranten/foldersbedrijven tegelijk doen?

bijvoorbeeld , ik wil meer verdienen dus k schrijf me in bij netwerkVSP en TVO en Interlanden , en ik wordt aangenomen, mag dat wel ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Tip: schrijf je in bij Netwerk VSP, dan heb je tenminste wat te doen. Interlanden is namelijk al failliet. En je mag je voor meerdere wijken tegelijk inschrijven, dat is geen enkel probleem. Ga er wel vanuit dat je er dan na een bepaalde tijd behoorlijk zat van bent.

Jahoor dat mag. Je mag ook bij 10 verschillende bakkers of 5 verschillende supermarkten werken. Dat is helemaal aan jezelf. En zijn wel bedrijven waarbij gevoelige informatie heel belangrijk is en je vanwege belangenverstrengeling en bedrijfstactieken niet voor eenzelfde bedrijf tegelijkertijd mag werken maar dit word altijd vooraf besproken en zal ook in het contract beschreven staan. ( Ik heb ooit als intercendente bij uitzendbureau Tempo-team gewerkt en ik had dus zo'n verbod in mn contract staat wat door liep tot twee manden NA mn vertrek bij hun) maar daar hoef je in jouw geval dus niet bang voor te zijn! Werkze :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100