mag je 2/3/4 kranten/foldersbedrijven tegelijk doen?

bijvoorbeeld , ik wil meer verdienen dus k schrijf me in bij netwerkVSP en TVO en Interlanden , en ik wordt aangenomen, mag dat wel ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weetnie hoe oud je bent maar geloof dat word best zwaar.. en je kan toch gewoon vragen of je een grotere krantenwijk mag lopen bij je huidige krantenbaas (: krijg je ook meer betaald
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies, vraag om een grotere krantenwijk of ergens anders een baantje. En krantenlopen algemeen kan zwaar zijn in zware weersomstandigheden maar je werkt meestal niet zo heel lang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beter voor m'n conditie tog:$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een folderwijk en tijdschriften gedaan. En ik vond het best zwaar om allebei te doen, en naar school te gaan dus ik zou er goed over nadenken.
Toen ik folders liep moest ik ze ook nog vouwen dat hoeft nu dan niet meer.

Antwoorden (2)

Tip: schrijf je in bij Netwerk VSP, dan heb je tenminste wat te doen. Interlanden is namelijk al failliet. En je mag je voor meerdere wijken tegelijk inschrijven, dat is geen enkel probleem. Ga er wel vanuit dat je er dan na een bepaalde tijd behoorlijk zat van bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jahoor dat mag. Je mag ook bij 10 verschillende bakkers of 5 verschillende supermarkten werken. Dat is helemaal aan jezelf. En zijn wel bedrijven waarbij gevoelige informatie heel belangrijk is en je vanwege belangenverstrengeling en bedrijfstactieken niet voor eenzelfde bedrijf tegelijkertijd mag werken maar dit word altijd vooraf besproken en zal ook in het contract beschreven staan. ( Ik heb ooit als intercendente bij uitzendbureau Tempo-team gewerkt en ik had dus zo'n verbod in mn contract staat wat door liep tot twee manden NA mn vertrek bij hun) maar daar hoef je in jouw geval dus niet bang voor te zijn! Werkze :)