Dit vond ik op de site van TNT over zaterdag bezorgers:

Zaterdagbezorger worden?U bent hier:Over TNT Post Werken bij Postbezorgers Zaterdagbezorger FunctieWerktijdenSalarisAanbodWie zoeken we?FunctieAls zaterdagbezorger werk je een deel binnen en een deel buiten. Je bereidt zelf alle post voor die je daarna gaat bestellen. Het eerste is binnenwerk en dat gebeurt op een postvestiging. Daarna ga je jouw wijk in en lever je de poststukken en ongeadresseerde post op de juiste adressen in je eigen bestelwijk af. Het klinkt eenvoudig en dat is het ook.

Voor het werken bij TNT Post is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) nodig. Bij je sollicitatiegesprek ontvang je een aanvraagformulier en meer informatie hierover.

Een parttime baan als zaterdagbezorger bij TNT Post zorgt voor een leuke bijverdienste. Je begint met een contract voor bepaalde tijd.

Om herkenbaar te zijn als zaterdagbezorger ontvang je van TNT Post bedrijfskleding en fietstassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorteren hoort inderdaad bij de werkzaamheden,
Ik wil niet zeggen dat je "vastzit" aan een jaarcontract
over het algemeen heb je een maand opzegtermijn,maar als je ineens besluit om ermee te stoppen en dat aangeeft bij tnt zullen ze er niet al te moeilijk over doen.
of het netjes is om ineens te stoppen is een 2e natuurlijk