Waar zou in de toekomst veel vraag naar kunnen zijn, naar een voorlichting/cursus/training die nu nog niet bestaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

het is tegenwoordig duurzaamheid, verantwoord maatschappelijk ondernemen, spiritualiteit, coaching. misschien in die richting iets? milieu, en de ontwikkeling van de individu staan centraal, en ook maatschappelijke participatie.

je zou het in die hoek kunnen zoeken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sociale mediatraining voor pr-medewerkers van bedrijven is erg in opkomst: hoe profileer je jezelf als bedrijf zo positief mogelijk en hoe zorg je er voor dat er ook positief over je gesproken wordt in de sociale media.
De 'kennispartners' hier op GV weten precies wat ik bedoel.