ik zoek een folder wijk, maar kan er geen vinden!

Ik ben al zeker een half jaar opzoek naar een bijbaantje als folders lopen, en heb mij al aangemeld bij veel sites.
helaas word ik nooit terug gebeld of hoor ik iets van ze.
heeft iemand een goede site waar je je kan aanmelden voor een bijbaantje,
ik ben 14 jaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

vaak in huis aan huis bladen worden deze baantjes vaak aan geboden...
bij deze huis aan huis kranten zitten ook vaak de folderbaantjes in begrepen..
dus goed de advertenties in de gaten houden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jou was zou ik gewoon eens een keer heenbellen en vragen waarom het zolang duurt. Bij folderwijken duurt het meestal erg lang voordat je aan de beurt bent. Als je iemand kent in je omgeving die er een heeft en ermee wil stoppen zou je die kunnen overnemen. Dat vinden ze vaak ook wel goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan beter een plaatselijke folder verspreider bellen
desnoods vraag je een ander folderbezorger bij wie hij/zij werkt en of hij wat weet dat helpt denk ik wel