Kan ik erachter komen of 'mijn' postbode meedoet aan de staking ?

Ik wacht op de kaartje voor een evenement wat dit weekend plaats vindt.

De kaartjes zijn inmiddels al bijna 1,5 week onderweg met de post. Echter zag ik van de week mijn postbode gewoon post bezorgen.

De sorteerwerkzaamheden zullen meer tijd in beslag nemen, maar is er ergens te vinden welke postbodes werken en welke niet ?

Of word dit niet bijgehouden en komt degene die zin heeft en de ander niet ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
De staking duurde toch geen anderhalve week??? en meestal heb je post de volgende dag hooguit de dag erna al binnen. Hoewel postbodes met staken alsnog meer post moeten bezorgen zal dat veelal ook op dezelfde adressen zijn. Misschien voor de zekerheid toch even bellen. Nu valt het misschien nog te regelen als je ze vrijdag niet hebt dan wordt dat nogal kortdag.

Antwoorden (5)

Er zijn hier geen openbare lijsten van.

http://www.tntpost.nl/zakelijk/klantenservice/update/

Gelukkig is morgen de staking (voorlopig) weer voorbij en is er nog kans dat het donderdag of vrijdag aankomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan jezelf eventueel een kaart sturen! Dan weet je of er wordt bezorgt... Kost minder dan een euro en altijd leuk om een kaartje te krijgen!!!

Je kan ook even aan de buren vragen of zij post hebben gehad, maar heb je morgen nog niks ontvangen dan kan je altijd het bedrijf /evenementenbureau bellen waar je je kaarten hebt besteld en vragen of er meer mensen zijn die hun kaarten nog niet hebben ontvangen en of ze ze nogmaals willen opsturen maar dan met een pakketdienst (wel een stuk duurder maar dan weet je zeker dat het goedkomt)!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
officieel staken de postbodes,dus die gene die sorteren en post bezorgen,de postbezorgers dus niet.
Daarnaast blijven hier in de regio ( twente) velen gewoon werken,ivm de verwachtte drukte en dat sommigen gen lid zijn van een vakbond

waarom vraag je de desbetreffende postbode niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lege brievenbus zegt toch genoeg?

In onze wijk is maar 1 x post bezorgd sinds vrijdag....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee want dan weet ik toch nog niet of ze morgen komen ?
Als ik weet dat ze niet GAAN komen dan moet ik andere acties ondernemen om aan mijn bestelde producten te komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vandaag is immers TNT-staking. En die duurt tot morgenavond 2300 uur. Dus als je vandaag een lege brievenbus hebt zal die wijk ook morgen geen post krijgen. Heb ik niet duidelijk genoeg neergezet, maar dat is wat ik bedoelde. Vervelend genoeg als je op iets zit te wachten. Hier is een verjaardag al vijf dagen voorbij en er is geen kaartje gekomen. Donderdag waarschijnlijk...
Anderhalve week vind ik wel erg lang, lijkt me niet verklaard te kunnen worden door de stakingen bij TNT.
Ik zou het bedrijf bellen/mailen dat de kaarten verstuurd heeft, navragen wanneer ze dat gedaan hebben en eventueel overleggen wat te doen als ze niet op tijd binnen komen.