Wat is een betrouwbare beroepskeuze test?

Voor mijn zoon van 14. Hij volgt nu BasisKader onderwijs, tweede klas. Hij twijfelt over de te kiezen stroming.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Op de school waar ik zat werd dat vauit school geregeld. Tegenwoordig heb je op internet ook allehande mogelijkheden. ik heb een paar links (gratis) voor je opgezocht. Hoe je de resultaten interpreteerd is aan jouw, maar het geeft vast wel een idee waar je zoon interesse voor heeft en welke richting hij het beste op kan, succes.

http://www.werksite.nl/beroepskeuzetest

http://www.leren.nl/rubriek/loopbaan/beroepskeuze/beroepskeuzetest/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

wat dacht je van mbowijzer.nl

heeft mijn mentor ook aangeraden (zit zelf ook in de 2e)

:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ACP psychologisch adviesbureau voor Studiekeuze- en beroepskeuze-advies is een betrouwbaar en goed aangeschreven bureau, wij hebben in onze omgeving (school en familie) hele goede ervaringen met dit bureau, ze hebben twee vestigingen, in Deventer en Rotterdam. Kleinschalig, persoonlijk, maatwerk en een passend advies. Kijk voor meer info op de website van ACP, www.beroepentest.nl

Veel succes, groeten Alexander