Zijn er ook werkgevers die je zonder ervaring als BOA aan het werk kunnen krijgen in de regio Arnhem?

Ik kom nergens aan het werk omdat ik geen ervaring als BOA heb!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je Bijzonder opsporingsambtenaar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dit klopt inderdaad buitengewoon opsporingsambtenaar.

Antwoorden (2)

ongetwijfeld wel, alleen is de overheid onwijs aan het bezuinigen, waardoor de boa vaak erbij in schiet. Er wordt voor de boa namelijk elk jaar een budget voor vastgesteld per gemeente. Dus ik denk dat het niet ligt aan dat je geen ervaring hebt, maar dat er bezuinigingen zijn en er meer boa's zijn dan nodig op dit moment.
maar blijven proberen, aanhouder wint!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gelezen dat de gemeentes tegenwoordig zelf de BOA activiteiten moeten verrichten. Dus worden er ambtenaren naar de tweedehuisbewoners gestuurd, of juist niet gestuurd. Er is op deze activiteiten bezuinigd.

Je zou kunnen solliciteren bij diverse gemeentes in een open sollicitatie. Er moeten toch wel functies zijn die je kunt vervullen, en waarbij je, als nevenactiviteit, in gemeentelijke dienst BOA zaken kunt verrichten.

Woningbouwverenigingen hebben misschien ook iets aan je kwaliteiten. Probeer die ook eens aan te schrijven.
Die hebben ook controleurs nodig, voor verkeerde onderhuur of zoiets. Dat zal wel meest in grote steden zijn.

Je zou zzper kunnen worden en dan meerdere woningbouwverenigingen van dienst zijn.
In de regio Arnhem-Nijmegen.

Ik probeer maar mee te denken.