wat houd het in om animator te worden in het buite land?

Goede middag iedereen. Kben zo juist terug van vakantie in mallorca. Van een funclub hotel waar animatie is ... het animatie team is van jetair uit. nu dit leek wel iets voor mij voor eventueel volgend jaar ofzo. En als ge op de site kijkt van jetair staat er wel wat het allemaal inhoud enzo. Maar khad toch graag van iemand gehoord die dit al eens gedaan heeft of iemand kent die het gedaan heeft.

even over mezelf
21 jaar
Werkende in hotel in België. Als barman / garcon. Fultime
Geen ervaring met animatie
Talen zijn eigenlijk niet echt goed. Maar wil dit wel bijschaven

Nu wat verdient dit eigenlijk.
Hoe wordt verplaatsings kosten geregeld.
je werkt als animator 6 op 7. (toch in het hotel dat ik was). En dat 7 a 8 maand aan een stuk. En de andere maanden zijn ze vrij denk. Of mischien al de shows wat voorbereiden. Dat weet ik niet. Maar dus met het geld dat je verdient kun je daar dan de maanden dat je vrij bent van leven? of hoe werkt dit

Alle andere info wat je hebt mogen jullie me altijd geven

alvast fel bedankt. :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Via bijgevoegde link kan je het verslag lezen van iemand die ooit animator was via Jetair en deze persoon kreeg 600 euro + kost en inwoon.

Ik ken ook animators die tips krijgen (en aannemen) van klanten waardoor ze tijdens sommige maanden een aantal euro's tot zelfs meer dan de helft van hun maandinkomen incasseren maar of dat contractueel toegestaan is weet ik niet.

Liefs en veel Succes ermee!

Toegevoegd na 4 minuten:
En de taak van animator houdt onder andere in:
het mee opfleuren van een avondshow, spelletjes organiseren aan de rand van het zwembad of in het kinderbad, overdag klanten warm maken voor de avondshow en 's avonds klanten warm maken voor de dag-animatie.

Per hotel kan er nog een andere taak voorzien zijn. Maar in principe heeft elke taak enkel betrekking tot het effectief animeren van klanten in de publieke gedeelten van het hotel.