Is deze site betrouwbaar (zie link)

http://www.thuiswerkbaan.com/enqueteplan/mpadm/index.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Kimath
13 jaar geleden
ik sta ingeschreven op een paar sites waar je geld verdiend door enquêtes in te vullen (niet de site die jij linkt).
Maar zulke bedragen kan echt niet hoor, het meeste dat je gaat verdienen is €0,10 per vraag, dus circa 1-2 euro voor een enquête, that's it.

Het beste antwoord

Je moet er helaas van uit gaan dat oplichters zijn. Er is geen enkel betrouwbare thuiswerk-site in Nederland, dus ook dit zal ongetwijfeld weer een organisatie zijn die geld afhandig maakt van mensen die het toch al niet breed hebben.

Toegevoegd na 38 minuten:
Als je inschrijft, kom je terecht op nl.mysurvey.com.
Die hebben algemene voorwaarden. Die gaan zo:

Deze officiële regels ("de regels") zijn van toepassing op de maandelijkse loterij gehouden door Lightspeed Research Limited, The Old Town Hall, 4 Queens Road, Wimbledon SW19 8YB ("sponsor") en waarvan de uitslag openbaar wordt gemaakt middels haar website ("de website"). Door deel te nemen aan deze loterij, geeft U te kennen akkoord te gaan met het de regels van de Lightspeed loterij.

Dus laat alle hoop varen....
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik kan op hun site nergens een adres, telefoon- of kvk-nummer vinden. Da's op z'n minst niet heel professioneel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De zoveelste site die gouden bergen beloofd en dat vervolgens niet waar maakt. Waarschijnlijk zul je na het invullen van de gewenste gegevens een mail ontvangen waarin de voorwaarden vermeld staan (waarmee je akkoord dient te gaan) met betrekking tot deelname aan dit soort "acties" en veelal wordt een soort ïnschrijfgeld verlangd en nog meer veel blablabla. Makkelijk veel geld verdienen bestaat niet, dus wees zeer kritisch voordat je met dit soort äanbieders van thuiswerk in zee gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze hebben het over een stappenplan, ik ga ervan uit dat je daarvoor moet betalen en dat daar iets instaat van: schrijf je daar en daar voor in en doe dan zus of zo. Er wordt nergens gegarandeerd dat je geld verdient. Je kunt informatie aanvragen, maar betaal niets en geef ook geen gegevens van jezelf vrij. Daarbij, als ze garanderen dat je ermee verdient, hoef je er niet in te investeren, maar kunnen ze de eventuele kosten ook van je eerste loon afhalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er een klein vergoeding wordt gevraagd, dan blijkt het onbetrouwbaar te zijn... Niet doen dus. Zoals stuur een sms naar huppeldepup nr. Of maak een klein bedrag over. Voor donate of.zo zie ook de link voor tips voor het vinden van betrouwbaar thuiswerk.
Suc6
http://betrouwbaar-thuiswerk.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of jij het juist zo bedoelde,
maar jouw link is dus een voorbeeld voor een ONbetrouwbaar site!
(geen geld overmaken dus!)
Je kan er gif op innemen dat als jij moet betalen om te werken, het oplichterij is. Het is namelijk de omgekeerde wereld. Normaliter krijg je betaald als je werkt. En dus niet andersom.