kunt u mij een Voorbeeld van sollicitatiebrief (supermarkt/winkel geven?

Hoi, ik wil graag direct solliciteren maar ik moet nog mijn CV uploaden en ik heb nog nooit bij een winkel/supermarkt gesolliciteerd.

Een voorbeeld van sollicitatiebrief (supermarkt/winkel) a.u.b?

Bedankt :-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Als je even met google zoekt vind je heel veel voorbeeld sollicitatiebrieven. Dit heb ik er uitgepikt voor je: (wel aanpassen hè.)

Amsterdam, 14 november 2010

Betreft: sollicitatie naar de functie van .....

Geachte ...,

Met veel interesse heb ik op 7 november jl. in uw winkel uw advertentie gelezen, waarin u laat weten dat u een verkoopster zoekt voor 24 uur per week. Graag solliciteer ik naar deze functie.

De reden dat ik op de vacature reageer, is dat ik graag met mensen omga. Ik zou het heel leuk vinden uw klanten te begeleiden bij hun aankopen. De dagen waarop ik het liefst zou werken, zijn dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag.

In mijn curriculum vitae kunt u nog wat meer informatie vinden over mezelf en de opleiding die ik heb gevolgd. Ik wacht met spanning uw reactie af en hoop natuurlijk dat u me uitnodigt voor een gesprek, waarin ik deze sollicitatiebrief kan toelichten.

Met vriendelijke groet,

Naam

Bijlage: curriculum vitae
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je bij een supermarkt wilt solliciteren, is het helemaal niet nodig dat schriftelijk te doen, en is het ook niet nodig om een CV in elkaar te gaan zetten en up te loaden.

Als je bij een winkel/supermarkt wilt werken, zal die vast bij je in de buurt zijn, en ga je gewoon even langs. Kun je vertellen wat je wilt, en vragen wat je wilt. Ook zullen zij vragen wat nodig is om te weten, en is alles in een kwartiertje duidelijk of je baantje doorgaat of niet.

Gisteren stond op mijn AH kassabon letterlijk: "zin in een bijbaan? Vraag naar José, Hans of Willemijn". Dit soort teksten staan er al jaren op; ze willen alleen maar graag personeel. Als je morgen langsgaat, kun je, als je dat wilt, overmorgen aan de slag. Succes!