Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

als je ouders ook tekenen:



Inschrijving in het Handelsregister
Bij de inschrijving van het bedrijf in het Handelsregister moet u een bewijs meenemen dat de handlichting is verleend. Als u geen handlichting heeft gekregen of nog geen 16 jaar bent, dan is het verstandig om uw ouders mee te laten tekenen. Zo staat vast dat zij instemmen met de start van het bedrijf. Toekomstige zakenpartners die er zeker van willen zijn dat hun overeenkomst niet wordt vernietigd door uw ouders, zullen uw ouders vragen om mee te tekenen. Bijvoorbeeld bij contracten, offertes of bestellingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Aanvragen mag wel
maar heeft als 14 jarige niet zoveel zin
aangezien een kvk nummer pas tot zijn recht komt als de eigenaar minimaal 18 jaar is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan, wanneer je ouders hiervoor tekenen.

Mijn advies als ondernemer; wacht tot je achttien bent, dat maakt het ondernemerschap veel makkelijker. Denk deze 4 jaar goed na en werk je ideeën uit. Schrijf je ondernemingsplan en vraag iemand in je buurt om te sparren en ideeën uit te wisselen. Mocht je alles ook zwart op wit krijgen en dan toch nog denken van; ik wil dit én ik kan het aan, dan moet je ervoor gaan. Maar bespreek het tenminste ook met je ouders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. Volgens onderstaande link zou dit moeten kunnen met toestemming van je ouders, voogd of verzorgers
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding