Wat kost een verhuizing ongeveer (zie toelichting)?

Moet welk bedrag moet ik rekening houden?

Zal een 20tal dozen zijn. Een bed (uit elkaar) Een kast (uit elkaar). Koelkast. TV. Salontafel en Dressoir.

Toegevoegd na 15 seconden:
Binnen 10km

Toegevoegd na 7 minuten:
Vervoer door een verhuurbedrijf of iets dergelijks

Toegevoegd na 23 uur:
Een schatting qua kosten, zo dat ik het weet voor in de toekomst en er rekening mee kan houden. Speelt nu nog niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een verhuizing kost gemiddeld €1250,-.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit zijn de kosten voor een verhuizing die voor u wordt uitgevoerd. Als u een vrachtwagen inclusief chauffeur wilt huren bent u bij een verhuurbedrijf gemiddeld €600,- per dag kwijt. De verhuizers zijn hierbij niet inbegrepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je een auto hebt of iemand kent met een auto die voor je wil rijden, dan kan je een boedelbak huren voor
25 - 50 euro per dag.
Hulp erbij, die je dan wat aanbied, drankje, etentje.

Dat is de goedkoopste manier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op marktplaats.
Erg afhankelijk van waar je woont.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je wat je kunt doen?
Zet het op werkspot,schrijf wat de bedoeling is en wat de afstand is en dan krijg je prijsopgaves van diverse bedrijven of particulieren die je kunnen helpen.
Zie bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet de boel op transportplaats.nl.
Waar komt het vandaan en waar naartoe? Ik heb een grote bus en aanhanger........(en vakantie, dus tijd haha)

Toegevoegd na 1 uur:
Ik zou het zelf doen. TIP Huur een paardentrailer. Ze zijn laag, met laadklep. Je loopt er zo in. Veel makkelijker dan een gewone aanhanger. Bijna alles past er in qua grote. Als je dan ook nog 2 keer rijdt dan ben je voor 100 euro (huur incl brandstof) klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem geen verhuisbedrijf want die moet je meestal betalen per uur en de werknemers lopen de boel te rekken omdat ze tijdens de kredietcrisis niets te doen hebben.
De laatste 4 jaar ben ik 2 keer verhuisd en betaalde de eerste keer 450 euro en de 2e keer 770 euro terwijl ik de 2e keer zelf 45 dozen had weggebracht. Oplichters !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt. Is mijn ervaring ook. Ze sjoemelen met de uren.
Mijn advies: vooraf een vaste of maximum prijs afspreken, zwart op wit. + voor je antwoord.