Hoe kan ik, bij voorkeur zo goedkoop mogelijk, mijn digitale piano verschepen?

Ik ga in september naar Spanje om daar stage te lopen, ik wil alleen mijn digitale piano meenemen. Deze is te groot en te zwaar om mee te nemen in het vliegtuig.

Hoe kan ik mijn digitale piano, vrij goedkoop, in Spanje krijgen?

Afmetingen:
Width : 1,357mm
Height : 815mm
Depth : 422mm
Weight : 40kg

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Speciaal transport moet je bij de meeste airliners vooraf aanmelden. Het formaat is geen probleem. Je kunt zelfs een fiets, surfplank of bijvoorbeeld een kinderwagen meenemen. Wel zul je er extra voor moeten betalen.

Het lijkt me sterk dat je digitale piano in de cabine mee mag, dus zorg voor een behuizing.

Kijk dus even op de website.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat wordt een hele dure grap. Bij UPS komen de kosten op meer dan €400. Als ik het goed heb ingevoerd.

Toegevoegd na 12 minuten:
OP mijn werk ontvangen wij redelijk veel via Wim Bosman. Volgens mij zijn zij goedkoper dan de koeriers. Je moet wel aanleveren op een pallet. Gewoon een gratis prijsopgave aanvragen