Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is TNT een goede dienst om levensmiddelen of planten mee te laten bezorgen, of zijne rbetere diensten?

Bij voorbeeld als je een postorder bedrijfje in groenten & groenteplanten wilt opstarten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
599

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Beste Jelle,

Groente en planten moeten beiden geconditioneerd vervoerd worden. Daarom is het verstandig om een vervoerder te vinden die hiermee ervaring heeft. Wil je meer weten over vervoerders, vervoers condities, of logistiek algemeen, adviseer ik om eens te kijken op www.transportadvies.com die mensen kunnen je al de antwoorden geven over jou logistieke vragen.

Groeten Marcel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou een koerier in de buurt zoeken. Geef hem de opdracht om alle bezorgingen (transporten) te regelen. De lijnen zijn nu wat korter en een koerier is veel flexibeler dan TNT
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij doet TNT niet in Geconditioneerd vervoer, ik neem aan dat de groenten wel zo op transport moeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding