wanneer zijn de rij verboden op zaterdag voor vrachtwagens wegens vakantie drukte

wij willen graag weten wanneer je op zaterdag een rij verbod is deze periode de beroemde zwarte zaterdagen en vakantie drukte

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in nederland???

Het beste antwoord

Wann: Das Ferien-Fahrverbot gilt pauschal samstags für die Zeit vom 1. Juli bis zum 31. August von 7:00 bis 20:00 Uhr. Es ist somit kein Wochenendfahrverbot, da samstags von 20:00 bis 24:00 Uhr Fahrten erlaubt sind.
Wo: Auf einigen Abschnitten folgender Autobahnen:
A1, A2, A3, A4/E40, A5, A6, A7, A8, A9/E51, A10, A45, A61, A81, A92, A93, A99, A215, A831, A980, A995
Details siehe: Ferienreiseverordnung
Ausweichstreckenkarte: Infos zur BGL-Ausweichstreckenkarte
Ik weet niet hoe uw duits is, maar ier staat het allemaal.
Het rijverbod is van 1 juli tot 31 augustus. van 's morgens 7 tot 's avonds 8. Dit op alle autobanen.
Op de autobanen die hierboven aangegeven.
vzijn mag 's avonds van 8 tot 24 uur gereden worden. en op zondag is er uiteraard een totaal rijverbod voor vrachtwagens, uitgezonderd vrachtwagens met bederfelijke lading
Prettige vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

als je in nederland bedoelt dan heb je pech want die zijn er geen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit jaar zijn in Frankrijk de volgende zaterdagen benoemd als de drukste dagen van het jaar:
10 juli is zwart voor Noord-West Frankrijk; het Rhônedal en de toegangswegen tot de Alpen
31 juli, 7 en 21 augustus zijn dé zwarte zaterdag van 2010 !
7 augustus is zwart voor Noord-West Frankrijk; het Rhônedal en de toegangswegen tot de Alpen.
Men verwacht ook veel drukte op de wegen tijdens de overige dagen in deze weekenden.
Amadea
13 jaar geleden
kijk op transport-online en je vind hier alles over rij verboden en vacantie,s