Hoe verplaats ik een commerciële koeling van 500KG+?

Ik heb commerciële koelingen besteld, X bedrijf wil het alleen tot aan deur leveren. Het lijkt erop dat ze aankomen op een EURO pallet.

Picture for question
jc54
6 maanden geleden
Heftruck, palletwagen, losse transporwieltjes.........
SifuWaisofat
6 maanden geleden
@jc54, Ja.. en dan staan de koelingen nog op een pallet, die wij op een pallet niet via de deur krijgen. En helemaal niet met een heftruck. Na het verplaatsen met "losse transportwieltjes'', hoe haal ik de wieltjes weg?
Pieterke
6 maanden geleden
Palletwagen of meubelheffer huren? https://www.atheco.nl/product/meubelheffers-600kg/
jc54
6 maanden geleden
Doorgaans koop je zoiets en betaal je na aflevering én plaatsing. Dan kun je ook echt aanspraak maken als er iets niet goed is gegaan........
tinus1969
6 maanden geleden
Ik zou een installatiebedrijf bellen. Deze installatie moet je goed doen.

Geef als eerste antwoord