Bestaan er vrachtwagenchauffeurs die niet hoeven te laden en lossen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.1K
TurfGraver
5 jaar geleden
Heeft weinig zin om iets te transporteren dan.
Of je het zelf moet lossen zal van lading afhangen.

Antwoorden (1)

Ja, ligt er aan wat je vervoert en voor wie. Bijvoorbeeld diepvriesproducten worden doorgaans door een speciale laad- en losploeg in- en uitgeladen.
Een buschauffeur is ook een vrachtwagenchauffeur waarvan de lading zelf in- en uitstapt.
Bij bulkvervoer is het een kwestie van slangen aankoppelen en een kraan omzetten.....
Toegevoegd op 24 juli 2018 09:03: tekst
5 jaar geleden
Bordensteker
5 jaar geleden
+
Containers worden ook voor je op en af de trailer getild. De chauffeur moet wel zelf de container aan de trailer vastzetten, cq ervan losmaken.