In December zie je soms bouwkranen met gekleurde sierverlichting Wordt die steeds losgemaakt of blijft deze altijd op de kraan zitten?

Rond Kerstmis en de jaarwisseling zie je wel eens dat bij hoge bouwkranen de contouren verlicht worden door honderden (soms gekleurde) lampjes. Geen functionele, maar sfeerverlichting dus. Het lijkt me arbeidsintensief om dat elk jaar opnieuw te monteren.... Blijven die gewoon zitten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De verlichting wordt inderdaad aangebracht rond Kerst, wanneer de eigenaar dat wil, en daarna weer verwijderd. Ze blijven er niet opzitten: de kraan wordt geleverd zonder verlichting.