Hoe bereken je hoeveel ton een kopschoring kan tegen houden bij een mv waarde van 2500 dan bv ?

voor een lading te zekeren kan je verschillende manieren gebruiken .
bij neersjorren wordt de STF waarde gebruikt van de spanband in de formule.
bij de kop of zij sjorring wordt de LC waarde gebruikt in de formule om deze waarde te kunnen berekenen.
wie kan mij deze formule uitleggen die wordt gebruikt om de kop sjorring te berekenen?

Antwoorden (1)

Om te berekenen hoeveel ton een kopschoring kan tegenhouden bij een mv waarde van 2500, moet je de mv waarde vermenigvuldigen met de factor 0,45. Dit geeft het aantal tonnen dat de kopschoring kan tegenhouden.
Bronnen:
6 maanden geleden