Nee.

Maar als aan bepaalde eisen wordt voldaan mag wel met een zware aanhanger achter de personenauto worden gereden als je rijbewijs C1E hebt behaald (dus examen hebt gedaan met aanhangwagen of oplegger)

"Met een Vrachtauto met aanhanger rijbewijs C1E mag u:
◾met een vrachtauto een aanhanger trekken met een toegestane maximummassa van meer dan 750 kg. De massa van het motorvoertuig en de aanhanger is maximaal 12.000 kg.
◾met een voertuig van de categorie B een aanhanger trekken met een toegestane maximummassa van meer dan 3500 kg. De massa van het motorvoertuig en de aanhanger is maximaal 12.000 kg. "