Wat kan ik doen met een aangetekend pakket wat als afgeleverd staat op post.nl maar niet bij mij geleverd is?

Ik heb een aangetekend pakketje vandaag "ontvangen" (lees niet gehad).
Er stond duidelijk op de envelop handtekening voor ontvangst.

Nu check ik de status op post.nl en staat er afgeleverd.
Ook is er een handtekening geplaatst want er moest dus voor getekend worden die A totaal mijn handtekening niet is, B niet eens mijn letters heeft, C niet door mijn getekend is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
capthavoc
9 jaar geleden
Ik denk dat je dan toch even moet bellen ?
naar de klanten helpdesk
maar je heb dus blijkbaar wel een handtekening gezien
zie je dat op de site of zo ?
Amadea
9 jaar geleden
Lijkt de naam niet op die van een van jouw buren? Het gebeurt nogal eens dat ze het een of meer deuren verderop bezorgen als degene voor wie een pakket bestemd is niet thuis blijkt te zijn op het moment dat zij het willen bezorgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb dat ook een keer gehad. Toen had de bezorger zelf getekend en het pakket in mijn achtertuin op de vuilnisbak gelegd. Daar was het door de wind vanaf gegleden. De webwinkel (Philips) heeft toen het pakket opnieuw gestuurd. ~2 weken later kwam ik het pakket dus tegen achter de vuilnisbak. Dat pakket is toen retourafzender gegaan (obv instructies van Philips/Bezorgerdienst).

Antwoorden (1)

Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice van PostNL (http://www.postnl.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/contact/), zij weten als het goed is wat er met je pakket gebeurd is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel!