Is er een mogelijkheid waarbij je na 17:00 ergens je brief of pakket kunt afgeven en dat hij de volgende dag wordt bezorgd?

Toegevoegd na 11 minuten:
Binnen nederland.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
47.2K

Antwoorden (2)

Voor brievenbuspost:
Er zijn een beperkt aantal brievenbussen die pas na 19 uur worden geleegd, en er zijn er zelfs die pas na 21 uur worden geleegd. Waar die eventueel bij jou in de buurt staan kun je vinden op
http://www.postnl.nl/locatiewijzer/

Toegevoegd na 11 minuten:
Er is ook een categorie die pas na 18 uur wordt geleegd (die vind je ook met de reeds gegeven link).

En uiteraard wordt de normale bezorgsnelheid in deze kerst- en Nieuwjaarsperiode niet gehaald.
http://www.postnl.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/versturen/feestdagen/waar-kan-ik-tijdens-de-kerstperiode-mijn-gewone-post-het-beste-op-de-bus-doen.html
9 jaar geleden
Voor brieven is dit de brievenbus waar de meeste na 18.00 geleegd worden en voor pakketten kun je tot 17.30 uur terecht bij AH.