Is het normaal dat een pakketje een omweg maakt via belgie (DHL)?

7 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:53
1 Pieces

6 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:26
1 Pieces

Monday, December 09, 2013 Location Time Pieces
5 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 23:06
1 Pieces

4 Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 21:31
1 Pieces

3 Departed Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 19:14
1 Pieces

2 Processed at EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 17:36
1 Pieces

1 Shipment information received EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 20:13

Bovenstaand is dus te zien dat mijn pakketje vanuit eindhoven naar belgie is gegaan en vervolgens weer terug naar amsterdam.. Ik snap die logica helemaal niet, kan iemand mij dat uitleggen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (1)

Noazia

Is op zich niet zo vreemd.
Naar alle waarschijnlijkheid bevindt zich in Brussel een distributiecentrum van waaruit de pakketten naar de diverse bestemmingen in de wereld gezonden worden. Dus pakketten verzamelen in de regio Eindhoven, verdelen in Brussel en verzenden naar de diverse bestemmingen. In jouw geval Amsterdam; wat vreemd lijkt. Had je in Parijs gewoond dan had je deze vraag waarschijnlijk niet gesteld, denk ik.