Met een goede industriële ontvetter. Let op dat deze veilig is voor kunststof.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer het eens met dasty van de wibra
10 jaar geleden
begin met kokend heet water met sop en borstel als smeer warmer word laat het zich makkelijk verwijderen of gewoon terpentine of remmen reiniger ,na reinigen altijd met droge doek na wrijven gaat het er dan nog niet af dan is auto poets Commandant nog een optie. en beslist geen Thinner dar vreet in