Ik wil een brief verzenden vanuit het buitenland naar mijn thuisland. Mag ik als afzendadres het adres in mijn thuisland opschrijven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Zolang je de postzegels plakt die in het land van verzending gebruikt worden is er niets aan de hand. Afzender wordt alleen gebruikt als de geadresseerde niet te achterhalen is, en het onbestelbaar retour gaat. In dat geval komt het dus gewoon bij je thuisadres aan