Hoe zorg ik er voor dat mijn post niet kwijt raakt tijdens de verzending?

Zoals de vraag al zegt raakt mijn post wel eens kwijt tijdens het verzenden hoe zorg ik er voor dat dat niet gebeurt?

Toegevoegd na 26 minuten:
Ik print Stickers uit met de adressen voor het geval mensen het niet kunnen lezen.
En ik stuur het meest naar het buitenland.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Is je handschrift wel goed leesbaar?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik print stickers met de adressen uit als ik post stuur. voor het geval dat iemand het niet kan lezen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kwijtraken is niet te voorkomen, maar wel de kans erop verminderen.

Antwoorden (2)

Zorg dat het adres correct is en goed leesbaar. Als dat niet het geval is, dan kan het zijn dat het niet bezorgd kan worden en daarom dus kwijt raakt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Door het aangetekend te versturen. Kost meer maar wel garantie dat je post aan komt.

Toegevoegd na 34 minuten:
Aangetekend versturen is eigenlijk een soort verzekering afsluiten voor je brief. Je krijgt een bewijs dat je hebt betaald en kunt volgen waar je brief zich bevindt.