Waar kun je een tweedehands duitse brandweerauto of bus kopen?

Ik zie weleens duitse brandweerbussen of notfall bussen rondrijden in de omgeving rijden.
Waar kun je een dergelijke bus kopen in Duitsland, hebben ze daar een soort 'domeinen' zoals in Nederland waar overtollig materieel kunt kopen zoals politiemotoren enzo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.9K

Het beste antwoord

Beste Wayan,

Het is misschien niet de juiste site voor particulieren, maar je kan eens kijken op www.trucks.nl.
Wanneer je op de homepage bent kies je in het 2e of 3e vakje voor brandweerauto.
Daarna op zoek klikken en daar vind je al gauw een stuk of 60 brandweerauto's.
Wel goed opletten wanneer je een auto wil importeren. Er komen best wel veel kosten bij eer je een Nederlands kenteken krijgt.

Succes,
Peet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de site van mobile.de vind je deze auto's.

Ik heb een selectie voor je gemaakt van:
LKW tot 7,5 ton = vrachtauto's tot 7,5 ton
Merk: Mercedes Benz
Bij type auto: Feuerwehr
0-10.000 euro
Er worden er deze categorie 54 aangeboden
http://suchen.mobile.de/lkw/mercedes-benz-feuerwehr-transporter-und-lkw-bis-7-5t.html?scopeId=AT&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&lang=de&vehicleCategory=VanUpTo7500&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelDescription=Feuerwehr&minPrice=1000&maxPrice=10001&grossPrice=false&ambitCountry=