Wanneer krijg ik post van UPC zonder postzegel?

Het is door een werknemer van UPC afgelopen donderdag gepost in de postkamer van het bedrijf. Ik heb dat post nog steeds niet ontvangen en het is al zaterdag.
Die werknemer woont in Amsterdam en ik in Rotterdam. Is het gebruikelijk dat het zo lang duurt? Er zit echt belangrijke informatie in die brief, ik moet het daarom zo snel mogelijk hebben. Heb er nogal stress over. Ik hoop dat er mensen zijn die weten wanneer zulk post bij mij wordt bezorgd. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Uit de meest recente gegevens blijkt dat gemiddeld 95% van de post die u voor de buslichting op de bus doet daadwerkelijk de volgende werkdag wordt bezorgd. 99,8% van alle post komt op het juiste adres aan.
Neem dus contact op met UPC, of je adres juist op de envelop staat en of het daadwerkelijk gepost is, deze informatie is van PostNL.

Toegevoegd na 17 minuten:
Dit geldt voor brieven met en zonder postzegel.
95% is dus niet alle post, uiterlijk dinsdag zal het wel bezorgd zijn, is dat niet het geval, neem dan contact op met UPC, nog even afwachten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb UPC gebeld, maar die schijnt geen post in envelopvorm te versturen...ik snap er nu nog veel minder van, misschien ben ik in de maling genomen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar lijkt het dan wel op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je UPC het televisie bedrijf, of UPS het verzendbedrijf?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap niet hoe UPC of UPS iets kan versturen zonder postzegel en wie dat dan bezorgt. Postnl? In dat geval kan het vandaag nog komen, post nl bezorgt tot 17 uur en soms nog iets je later op zaterdag (drukke dag) of anders maandag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is UPC en het telt waarschijnlijk als bedrijfspost, want op de envelop staat een logo-teken van UPC. Duurt het bij TNT of PostNL langer om bedrijfspost te bezorgen? Ivm afspraken die voor deze brieven zijn gemaakt? Tijdsduur zou 72 uur zijn? Ik snap er echt niks van. Als iemand hier iets over weet, zou ik het graag lezen!

Andere antwoorden (1)

Je bedoelt dus blijkbaar dat er geen postzegel maar een stempel 'port betaald' op staat?

PostNL maakt afspraken met bedrijven over 48 uurs post en het zou kunnen dat het daar onder valt al zijn dat meer tijdschriften, catalogussen etc maar het zou kunnen dat het daar tussen is gekomen.

Dan is het de vraag: is het donderdag of vrijdag aangeboden bij postNL? In geval van 48 uurs post: dat wordt dinsdag-donderdag-zaterdag bezorgd.

Als het gewone post is kan het wel maandag nog komen. Ik zou UPC maandag nog wel even bellen en vragen hoe nu verder als het niet aankomt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad port betaald. Het is donderdagmiddag in de postruimte van UPC gezet. Ik weet niet wanneer daar post wordt opgehaald (ik dacht wel elke dag dus). Maar inmiddels is het al wel 48 uur geleden. Ik heb gisteren UPC ook gebeld, maar de mevrouw aan de lijn zei alleen maar dat ze geen postbedrijf zijn en dat ik vast UPS zou bedoelen, daar werd ik dus ook niet veel wijzer uit. Want ik weet zeker dat wat ik vertel klopt omdat ik een medewerker uit UPC ken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind het ook een vaag verhaal hoor. Tip: als iemand iets voor je doet, noteer dan ALTIJD de naam en functie van die persoon.