DHL sameday tot hoe laat bezorgen zij?

Een vriendin van mij heeft een telefoon gekocht en deze zou vandaag worden verstuurd via DHL SAMEDAY en zou dus vandaag binnen zijn volgens de verkoper.
Echter wacht zij al braaf vanaf 12:00 uur en we hebben geen idee tot hoe laat zij bezorgen..
Zij heeft geen track en trace, verkoper is al gemaild.

Iemand enig idee, kan het voorkomen dat het morgen pas er is?

Wij willen zo toch graag even onze paardjes een snoepje brengen maar durven dus niet weg.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ik denk tot 19:00u
Niet bezorgde paketten worden terug naar vestiging gebracht & de vestigingen sluiten om 19:00 volgens de website.

mochten ze wel langs komen als je er niet bent, dan stoppen ze een briefje in de bus dat ze morgen weer langskomen.
Ben je er 2x niet, dan kan je het pakketje afhalen op de vestiging
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Echter zijn we heel de dag thuis geweest.. En als het via Sameday gaat hoort het dan sowieso die dag niet aan te komen?