Hoe lang duurt het gemiddeld voordat een pakketje uit Engeland (Halifax, voorstad van Leeds) aankomt bij mij thuis?

Dit vraag ik omdat ik al een tijdje aan het wachten ben op een zending uit die plaats. Anyone knows?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
27.2K

Antwoorden (3)

Zo'n twee weken, maardat ligt eraan wanneer de boot naar Nederland de post meeneemt want dat is niet elke dag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van NL naar Engeland duurt het nooit langer dan een week en andersom ook niet. Ik stuur regelmatig pakjes naar de UK en ontvang ze van daaruit ook en een langere periode heb ik nooit meegemaakt. Je moet er achteraan gaan dus. Alle post wordt tegenwoordig via het vliegtuig vervoerd en niet meer per boot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een der oudste en beste postdiensten in de Britse Royal Mail. Werkelijk vanuit elke dorpje, gehucht heb je een snelle, gegarandeerde postbezorging binnen Groot-Brittannie. Zelf krijg ik regelmatig pakketten met boeken vanuit een buitenwijk van Birmingham. Wanneer deze op maandagmorgen met luchtpost verzonden worden, zijn deze nog dezelfde dag met het vliegtuig op weg naar Amsterdam Schiphol. Het is helemaal de vraag hoeveel prioriteit PostNL aan een tijdige postbezorging hecht. Normaal gesproken dient het pakketje op woensdag of donderdag bezorgd te worden. Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor Uw pakketje vanuit Halifax. ANTWOORD : Dit dient binnen vijf dagen vanuit deze stad bij U te zijn bezorgd. Maar zoals gezegd alles staat en valt bij de bezorgservice van PostNL !