Ik zie bij veel vrachtwagens links en rechts van de motorkap van die soortement antennes, met een bolletje erop, waarvoor is dat eigenlijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk bedoel je de "stokjes" die op de uiteinde van de bumpers staan. Die zijn om vanuit de cabine te kunnen zien hoever je bij obstakels vandaan bent.
Eigenlijk alleen van toepassing bij een "torpedoneus" bij de meeste tegenwoordig alleen voor de sier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de sier en om vlaggetjes aan te hangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geven de hoeken aan van de auto een hulp middel als je moeilik de de klep kan overzien