Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het mogelijk om bij verschillende uitzendbureaus te werken?

neen dit bedoel ik niet.Het gaat er om bijv. dat je voor randstad werkt en die niet genoeg werk heeft en dat je ook bijv. tempo-team ingeschreven staat.En dat die wel genoeg werk voor hebt.Infeiten heb ik nog vraag zijn er ook uitzendbureaus die samen werken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je mag werken waar je wilt. Als de ene uitzendbureau niets heeft op dat moment, dan ga je gewoon naar een ander. Je mag zelfs meerdere banen per dag uitvoeren. In dien verstande dat je zelf verantwoordelijk bent voor de Arbeidstijdenwet.

Een punt waar je wel op moet letten: Je kunt alleen maar bij één baan heffingskorting krijgen. Uiteindelijk maakt het niet veel uit, want feitelijk betaal je je inkomstenbelasting jaarlijks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor dat mag, maar let er op WELK werk je doet. Ik werk bijvoorbeeld bij postNL en zou niet nog bij de concurrent mogen werken.

Net als dat je verschillende werkgevers kan hebben kun je verschillende uitzendburo's hebben als werkgever.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik nog als uitzendkracht werkte stond ik bij alle uitzendbureaus ingeschreven en heb ook voor allemaal door elkaar gewerkt. Ze vinden dat niet zo fijn, maar ze doen het wel. Ik heb toen ook aangegeven dat als ze mij aan het werk hielden dat ik dan geen ander uitzendbureau nodig had......

Op een gegeven moment heb ik bij Randstad een Interflex-contract gekregen en toen hoefde ik niet meer bij andere ingeschreven te staan, want als ik geen werk had, betaalden zij me gewoon door. (nodeloos te zeggen dat ik in die 3 jaar geen enkele dag thuis heb gezeten, toen hadden ze genoeg werk voor mij, hihihi)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding