Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke verpakkingsmateriaal mag je gebruiken om iets per post te versturen?

Ik verkoop dingen via marktplaats sinds kort nu is mijn vraag: waarin mag ik dat allemaal verzenden? bijvoorbeeld een broek dat past niet in een envelop maar een doos is overdreven. Zou ik het dan in een plasticzak mogen stoppen van een winkel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
19.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jahoor, je kunt de plastic zak het beste binnenstebuiten doen (minder kleur etc) en koop bij de action ofzo van dat brede plakband. Daarmee kun je het goed dichtplakken en dan plak je er een dubbelgevouwen A4tje op voor het adres. Daaroverheen weer dubbel plakband.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja dat mag. TNT express stelt niet hoge eisen aan de verpakkingen. Sterker nog: Ze vragen zelfs om een passende verpakking!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
duidelijk antwoord.

Andere antwoorden (3)

Het mag zeker in een plastic zak, als je hem maar goed dichtplakt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt niet zo heel veel uit. Je moet wel goed een adresetiket en de verzendzegel kwijt kunnen. Een willekeurige tas staat misschien niet zo chique. Ligt er dus aan wat je verstuurd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
best veel kan als je maar niet zie wat je verzend en de verpakking ook niet snel stuk kan is het goed genoeg.

Danny
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding