welke verpakkingsmateriaal mag je gebruiken om iets per post te versturen?

Ik verkoop dingen via marktplaats sinds kort nu is mijn vraag: waarin mag ik dat allemaal verzenden? bijvoorbeeld een broek dat past niet in een envelop maar een doos is overdreven. Zou ik het dan in een plasticzak mogen stoppen van een winkel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
19.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jahoor, je kunt de plastic zak het beste binnenstebuiten doen (minder kleur etc) en koop bij de action ofzo van dat brede plakband. Daarmee kun je het goed dichtplakken en dan plak je er een dubbelgevouwen A4tje op voor het adres. Daaroverheen weer dubbel plakband.

Het beste antwoord

Ja dat mag. TNT express stelt niet hoge eisen aan de verpakkingen. Sterker nog: Ze vragen zelfs om een passende verpakking!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
duidelijk antwoord.

Andere antwoorden (3)

Het mag zeker in een plastic zak, als je hem maar goed dichtplakt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt niet zo heel veel uit. Je moet wel goed een adresetiket en de verzendzegel kwijt kunnen. Een willekeurige tas staat misschien niet zo chique. Ligt er dus aan wat je verstuurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
best veel kan als je maar niet zie wat je verzend en de verpakking ook niet snel stuk kan is het goed genoeg.

Danny