Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang duurt het aanvragen van een chauffeurspas? Voor iemand van 63jaar. Heb alle gelden rijbewijzen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
37.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
binnen 10 minuten is hij aangevraagd, maar hoe lang het duurt tot hij binnen is...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bij mij duurde het ongeveer 3 weken,nadat ik een medische keuring had ondergaan die niets voorstelde.
Overigens de kosten voor een medische keuring,ruim 80 euro kun je vaak terugkrijgen via je zorgverzekeraar.
Wist ik natuurlijk niet...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het aanvragen van een chauffeurspas voor het gebruik in een vrachtwagen met een digitale tachograaf gaat via het Kiwa-register.
Na het invullen van de gegevens op de site stuurt men binnen 1 à 2 dagen een formulier met antwoordenveloppe.
Op dit formulier voegt men een pasfoto toe, alsmede een kopie van het rijbewijs, na terugsturen kan men binnen 2 à 3 weken de pas op creditcardformaat terugverwachten.
Er is géén medische keuring of verklaring nodig, dat is alleen bij het verlengen van het rijbewijs als men C E en D E wil behouden naast het B E rijbewijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nadat ik het formulier had ontvangen en had ondertekend en een pasfoto erbij had gedaan heb ik alles verstuurd.
Het heeft nog geen 10 dagen geduurd voor ik de pas kon ophalen bij het Postagentschap.
Zomers duurt het aanvragen vaak langer, deze periode gaat het vrij snel !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding