Welke postbedrijf is de goedkoopste om een klein pakketje naar amerika te sturen?

Toegevoegd na 30 minuten:
pakketje van 20x20x20 cm gewicht maximaal 1 kg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mijn ervaring is dat de gewone post meestal het goedkoopste is.

Goedkoper dan koeriersbedrijven als DHL, UPS, of Fedex.

Ik heb vaker pakjes naar Brazilie verstuurd. Het nadeel van de gewone post is, dat als het pakje eenmaal in Brazilie was aangekomen het niet meer getraceerd kon worden.
Zo zijn een aantal pakjes verdwenen. Gewoon gestolen.

Bij de koeriersbedrijven is de kans op diefstal veel kleiner omdat die het gehele transport zelf verzorgen. Ook in het buitenland.

Op de websites van de bedrijven kun je uitzoeken wat de losten zijn.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor pakketjes naar brazilie moet je eens kijken bij parcel.nl + trackings code .
Onder de 30 kilo 86 euro