Dat ligt aan het gewicht, je hebt in ieder geval 'wereldzegels' nodig, de zegels die we in Nederland gebruiken zijn niet geschikt.

0 - 20 gram € 0,95 1 x Wereld 1
20 - 50 gram € 1,90 2 x Wereld 1
50 - 100 gram € 2,85 3 x Wereld 1
100 - 250 gram € 5,70 6 x Wereld 1
250 - 500 gram € 10,45 11 x Wereld 1
500 - 2000 gram € 16,15 17 x Wereld 1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag ook nederlandzegels gebruiken. Gewoon doorplakken totdat je het juiste tarief hebt bereikt.
Voor het gewicht 0-20 gram moet je dan 3 Nederland-1 postzegels in plaats van 1 Wereld-1 postzegel plakken.
(Dat is dan wel duurder, maar soms is het zo gemak dient de mens.)

Andere antwoorden (2)

je kan ook gewoon naar het postloket gaan in een supermarkt en dan je pakketje geven en zeggen ik wil graag deze verzenden naar amerika ,dan wegen hun het en doen ze een postzegel erop die ervoor gemaakt is en word ie verstuurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kun je er 3 gewone zegels opplakken.

1 voor Nederland
2 voor Europa
3 voor buiten Europa

Toegevoegd na 10 uur:
Bedoel dan wel een brief tot 20 gram hoor.
Voor meer het dubbele.