ga met de oude zijkleppen naar een vrachtwagen carrosseriebouwer , die hebben de aluminium profielen om zij kleppen te maken meestal op voorraad , dat is een standaard profiel wat elke bouwer gebruikt , als je handig bent kan je de oude scharnieren en sluitingen van de oude kleppen afhalen
en zet deze op de nieuwe klep , dat scheelt geld en arbeidsloon , de klep profielen hebben een standaard maat
door deze profielen in elkaar te schuiven krijg je hogere of minder hoge kleppen , kijk voor je begint goed hoe zo.n klep is opgebouwd , als je het slim aanpakt en je bent handig kost het heus niet zoveel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

U kunt ze vinden op een vrachtwagensloperij/demontagebedrijf.
Daar kunt u ze niet krijgen, daar kunt u ze kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je je tot een erkende carrosseriebouwer moet wenden om de zijkleppen te bekomen. Met erkend bedoel ik dus een bedrijf die kennis van zaken heeft waarbij de deugdelijkheid en veiligheid gegarandeerd worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dikke + !
Als het goed is staat er ergens op de laadbak vermeld wie deze gebouwd heeft, de bouwer van de laadbak kan je dan ook verder helpen aan de zijkleppen.