Hoelang duurt het ongeveer voordat je je zending van de postNL binnen hebt als twee van de vier balkjes oranje zijn??

Ik verwacht een pakket van de post, niet van tnt (ja ja ze zeggen dat er verschil is...). Ik vertrek donderdag namelijk met vakantie en dus ik wil graag weten wanneer ik het ongeveer binnen heb. Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is en dat je me een goed antwoord kan geven.

(Er staan nog verschillende vragen over postNL tussen maar deze beantwoorden mijn vraag niet.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.1K

Het beste antwoord

Er is inderdaad een verschil tussen PostNL en TNT, maar daar ga ik je nu niet mee lastig vallen. Zoals ik kan opmerken uit je vraag heb je een track en trace code?! Als het goed is kun je met die code zien wat de status is. Waarschijnlijk gaat hij nu de sorteerproces in en gaat het vannacht naar de dichtsbijzijnde bestelkantoor. Dus naar alle waarschijnlijk zou je het pakketje vandaag moeten ontvangen. Mocht je twijfelen dan kun je altijd de klantenservice consumenten bellen en die kunnen je doorverbinden met afdeling track en trace.
Tenminste dat is het geval bij de klantenservice zakelijke markt waar ik werkzaam ben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hij komt morgen aangezien ze nu niet meer bezorgen, het derde balkje is 'chauffeur is onderweg' en het vierde stukje is afgeleverd.