kun je een brief naar het buitenland ook onverzekerd sturen?

ik wil een brief sturen naar amerika maar wil weten of het ook onverzekerd kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bedoel je zonder postzegel?

Je kan altijd een brief zonder postzegel versturen, maar dat is minder prettig voor de ontvanger, omdat de ontvanger dan voor de kosten opdraait en dus alsnog jouw postzegel mag betalen. De brief doet er als je er geen postzegel opplakt langer over.

Toegevoegd na 5 minuten:
Een brief naar het buitenland hoef je niet onverzekerd op te sturen, maar als je dat wel doet weet je zeker dat de brief veilig aankomt. Je kan bij tnt post zelf kiezen voor welke optie je kiest.... Sorry had het ff verkeerd gelezen, vandaar dat ik over een postzegel begon...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik verstuur mijn post naar het buitenland altijd onverzekerd. Als jehet verzekerd (is meestal aangetekend) wilt versturen, ben je naar het buitenland echt een fortuin kwijt.
Maar als het gewoon een brief is, ooit overwogen het per e-mail te doen?